Du förstår inte

Mitt hjärta ligger hemma hos dig i tusen små bitar, och det kommer ta ett tag innan jag får tillbaka alla bitarna från dig.
Jag tycker att det du gjorde igår var så grymt fel.
Jag tycker inte att man gör så när man har en flickvän, jag vill inte vara en i mängden, jag vill vara den personen som är speciell för dig. Men tyvärr så känner jag inte så.
Jag är sårad!
Vet ingenting längre, vill bara härifrån... Du förstår inte hur sårad jag blev igår. Du fattar verkligen inte. Jag klarar inte det här.
Jag vill vara DEN personen i ditt liv. Kan du förstå det? Jag vet inte hur det här kommer bli, men det ser vi med tiden. Vi märker det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0