Doktorn

Äntligen är det den 17 november, har väntat i en månad på min tid till doktorn.
Blodtrycket är bra nu, det ligger på 120/80.
Hon lyssnade på mina lungor och mitt hjärta och det lät bra, hon klämde även på min mage och det gjorde lite ont faktiskit. Då frågade hon mig och jag brukar få sura uppstötningar och det har jag till och från så hon började prata om magkatarr.
Sedan fick jag ta prover, tre rör blod och ett urinprov.
På torsdag eftermiddag får jag svar på proverna, man får hoppas att allt är bra, men vill även veta varför jag får ont i hjärtat när jag är nervös och stressad och varför jag är så trött.
Så jag meddelar på torsdag om provsvaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0