1 november

Det var en jobbig dag igår..
Efter att ha stått vid tåget och sett och hört det ingen vill se eller höra (Den 1 november 01.13) så vänder jag om och går. Jag var ute i flera timmar och vandrade omkring. Kunde inte fatta det.
Sov nästan 4 timmar den natten. Mådde inge bra alls.
När jag vaknade och insåg att du var borta så gick jag ut ur mitt rum darrande och grät, kunde inte sluta darra.
Jag och min mamma gick och köpte gravljus och blommor, sedan ringde jag Sanna och sa "Vi ska ner dit och tända ljus och ha en minnes stund."
Vi gick ner till tåget och satt där nästan hela dagen till kvällen, vi pratade om allt kul vi har gjort med dig, alla bra minnen. Vi grät och grät för att vi saknar dig och vill att du ska komma tillbaka. Allt är så overkligt, kan inte förstå.
Jag är helt slut i kroppen, vill bara ligga hemma i en vecka utan att behöva göra något. Har inga krafter kvar. Längtar inte till skolan...

VILA I FRID ROBIN!
Vi glömmer dig aldrig


Vila i frid

1991/07/20 - 2008/11/01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0