Ung & Kär, 06

Jag vet att jag gjorde fel, det kan hela världen intyga. Men jag mådde dåligt över det som hade hänt mellan oss, jag hade bara ordet "slut" i huvudet. Jag hade bråkat med min pappa, det kunde inte bli värre.

Du, jag gjorde ingenting, det måste du förstå. Ja okej, du kanske inte kan lita på mig, förlåt för allt. Jag var väl inte bra för dig, antar jag.

Skönt att din arm är bra. Jag hoppas att du kommer att minnas att det var jag som gav dig hopp och stöd om att det skulle bli bra.

Mår bra av att veta att jag har gjort något bra mot dig. Även fast du kanske hatar mig och kanske inte vill träffa mig mer, så kan du ju komma ihåg att jag alltid finns för dig vad det än är. Och snälla, säg inte att du bara kan kasta ut mig ur ditt liv redan nu. Jag har inte glömt dig än. Kan du förstå de?

Jag vet inte vad jag ska göra, jag är jätte förvirrad just nu. Vill egentligen inte leva längre. Du var så mycket för mig, du var allt:

Min pojkvän, bästa kompis, som en i familjen, en underbar storebror. Verkligen allt.

Kommer ha svårt att glömma ALLT vi gjort, vi har extremt många minnen, både roliga och sorgliga!

Vem ska jag nu vända mig till när du inte finns kvar? Kan du svara på det? Vart tog du vägen.. du skulle vara mitt stöd.

Men jag vet... ALLT ÄR MITT FEL!



Snälla inse att det är bara dig jag älskar, det är du som får mitt hjärta att slå. Du är ljuset som lyser upp mina dystra dagar, det finns ingen annan än du i mitt liv.

Jag vet att du älskar mig, men jag är osäker ändå.

Med allt jag har, så har jag försökt att få dig att må bra. Även om jag är sur på dig så gör jag allt för dig för att jag älskar dig. Du ger upp så lätt, jag klarar inte av det. Du kanske tycker att kärlek är svårt, men det är du som inte släpper in mig. Jag vill hjälpa dig, du behöver inte känna att du belastar dina problem på mig, jag behöver höra hur du mår annars kan det inte bli bra.

Du kanske inte inser hur mycket det sårar när du skriver "bye bye" på msn.

Jag börjar tro att "jag älskar dig" bara är ett uttryck som du säger för att jag ska må bra. Min kärlek till dig är i alla fall äkta, "jag älskar dig" är inte bara något jag säger, utan det är något jag menar av hela mitt hjärta. Du är så jävla underbar, är så glad över att jag har dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0