Sista dagarna i nian.

Jag hade aldrig trott att jag skulle sjunka så lågt och hamna i det mörker jag nu befinner mig i. Att jag aldrig kan lära mig, att jag aldrig förstår. Jag känner att jag har svikit er alla som trott på mig och stöttat mig. Jag har först och främst svikit dig gumman. Jag lovade med allt att jag skulle gå i samma skola som dig, men tyvärr. Du måste leva med mitt svek. Allt kommer och förändras nu. Det kommer inte att finnas mycket kvar, allt kommer att försvinna sakta, sakta iväg och det kommer knappast tillbaka. Jag förtjänar inte att gå där, jag är för bra för det.

Ni jävla lärare som är proffs på erat ämne kan dra åt helvete. Jag är glad att jag slipper er. Men ni ska alltid komma ihåg mitt ansikte, för ni förstörde mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0