fortsättning

Som liten var jag alltid väldigt glad och hade ett underbart liv.

Men desto åren gick så blev allt sämre och sämre.

Varje helg dricker mina föräldrar och det blir ofta så att jag och min bror inte får någon mat.

Jag känner mig ofta arg och det är för allt de gör, och det går alltid ut över mina vänner och min pojkvän. Så det blir oftast tjafs om allt.

Jag blir påverkad av mina föräldrar, de både röker och dricker, som jag nu också gör.

Visst, jag kan ha blivigt påverkad av mina vänner också, men ändå allra mest av mina föräldrar.

Dem gör mitt liv jobbigt när de dricker.

Förut var allt ett helvete och då ville jag göra allt för att skada mig själv.

Ville inte känna smärtan i bröstet, ville ha den någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0