Du betydde allt för mig..

Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag vill verkligen skriva något till dig.

Till en början vill jag be om ursäkt för att jag är så efter dig, men du kan verkligen inte förstå hur sårad jag är, mitt hjärta är helt krossat.

Jag är hemskt ledsen för allt som gått fel. Jag kanske inte var en bra flickvän; jag vet inte!

Men du är fan underbar, jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och gå tillbaka till den dagen då allt började gå dåligt och ändra allting.

Mitt liv går åt helvete just nu, jag vet knappt vem jag är längre. Jag är ledsen för allt, känns som alla lämnar mig bakom sig och går vidare i livet utan att ta mig med sig.

Och jag är så sårad över att vi inte har sätts på länge, jag behöver verkligen dig. Du är allt.

Min saknad efter dig är riktig smärta.

När jag såg dig idag, åååå jag ville bara gå fram till dig och sitta vid dig och bara hålla om dig.

Vafan 9 månader, det är så bra. Och jag vill inte glömma dig. Jag kan inte glömma dig heller, det går bara inte. Du är ljuset i mitt liv, hur ska jag leva nu. Det är bara mörker överallt.

Måste träffa dig någon dag, helst snart innan jag smäller av..




Jag har aldrig känt såhär för någon och det känns hemskt att du inte känner likadant.

Jag hade aldrig trott att jag skulle känna alla dessa känslor för dig.

Jag känner att jag kan dela mitt liv med dig.

Jag skulle kunna göra all för att få stå vid din sida, men det är nog försent.

Du anar inte hur mycket jag har gråtit och kämpat för att klara av dessa dagar utan dig.

Mitt hjärta ligger kvar på den platsen där jag skrev de där orden som avslutade våran kärlek.

Du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta.

Men just nu efter att jag fick höra en sak av en kompis så inser jag att; Vi hade ingen kommunikation i vårat förhållande.

Du ljög om saker. Varför just de där sakerna? Varför sa du inget? Varför lyssnade du inte på mig? Varför tog du mig aldrig seriöst?

Jag vill så mycket mer med dig, men efter det där...


Hur ska jag kunna lita på dig?

Du har visst aldrig förstått hur mycket känslor jag har för dig.

Jag vill att du och jag ska fungera tillsammans. Men då måste du börja förstå...

Det finns så mycket som du verkligen inte förstår.

Jag är arg på dig men jag älskar dig ändå, du betyder hela världen för mig.


Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig.

Du ger mig energi så att jag klarar av att vandra omkring här på jorden.


Jag glömmer dig aldrig.

Du är den mest speciella person jag någonsin varit tillsammans med och det ska du vara stolt över.

Jag har aldrig känt såhär för någon, aldrig!


I will always love you  ♥

Dom fick jag av dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0