30 september 07

Det smärtar till i bröstet

Det kommer aldrig att bli du och jag

Det var en önskedröm jag hade

Du var för bra för att vara sann

Och jag fattar inte att jag trodde du var bra

Du lekte med mig

Och jag föll för det

Men nu är det slut

Jag vill inte minnas längre

Vi hade fina stunder med varandra

För fina för att det skulle vara på riktigt

Jag hade känslor för dig

Jag erkände det

Men fick inget tillbaka

Jag är glad att vi inte gjorde något mer med varandra

Då skulle jag må sämre än vad jag gör

Men jag kan inte förstå det än

Att du var ett sådant svin

Du kan inte ens skriva hej till mig längre

289058-9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0