18års dagen

:)
Idag
fyller jag hela 18 år.
Min 18 års dag firades igår med en fest som jag hade anordnat.
Jag var nervös hela dagen, visste inte alls om festen skulle bli lyckad eller inte. Men som tur så blev den ju det!
Alla hade jätte kul.

Jag började med att bjuda mina tjejer på en härligt god middag, senare kom mina andra vänner.
Humöret var på topp, jag fick underbart fina presenter. Tackar så mycket för dom!
Sen idag har jag bara städat och städat, men det gick rätt fort.
Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske dricka lite ikväll eftersom jag inte har någon skola på måndagar. Men vi får se hur det blir med det.
Den underbara måltiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0