11 september 07

Även fast vi inte har setts på ett tag så kan jag ändå minnas varje detalj hos dig, hur du pratar, när du ler, hur du går, ditt sett att se på mig.

Du finns i mina tankar flera gånger om dagen och jag börjar undra varför?

Det är något hos dig som intresserar mig enormt mycket, det går inte att släppa dig.

Jag älskar att se dig, bara det gör mig glad.

Dina ögon är det finaste jag vet, och det har jag även sagt till dig.

Du är så himla söt när du sover, förlåt att jag har smyg kikat.

Jag undrar ifall jag börjar bli smått kär i dig, men det är det jag är orolig för.

För jag har verkligen ingen aning hur du känner för mig, om du ens känner något?

Och jag vågar inte fråga dig för det skulle låta så dumt. Jag menar, vi känner knappt varandra. Men det är något med dig...

Det går liksom inte att förklara.

Jag trodde aldrig jag skulle känna såhär för någon på jätte länge, men helt plötsligt stod du där och lyste upp min värld! ♥
Jag och Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0