Två dagar i stan

I fredags var jag i stan med min bästa vän någonsin. Hon skulle köpa julklappar til massa folk så jag hängde med.
Jo men vi flög runt som idioter fram och tillbaka i stan och kände att vi inte hade någon lycka på våran sida.
Men det kan man ju inte alltid ha, men just i fredags så hade vi behövt det!

Sen i lördags var jag i stan med min mamma, hon skulle ientligen åka in med pappa men han var sjuk, så jag föjde med.
Hittade äntligen en julklapp till Cissi och hittade även saker jag ville ha. Men jag hade inte mycket pengar så mamma erbjöd sig att betala. Tack mamma!
Vi hittade fina väskor båda två. Det var så kul. Först kollade vi på väskorna sen gick vi därifrån sen sa mamma, "nej, vi måste ha sånna där väskor. Om vi inte köper dem kommer jag att ångra mig." Så då gick vi och köpte dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0