Julafton

Det har varit väldigt stressigt under julen, jag och min pojkvän Chris har varit på fyra olika julfiranden:

Först var vi hemma hos mig




Sedan var vi hemma hos Chris mamma



Och den 25 var vi hemma hos Chris pappa



Och den 26 var vi hos min mormor

Som ni förstår så har det varit rätt mycket för oss, så nu är det skönt att julen är över så man slipper gå upp tidigt för att hinna iväg till alla.

Vad fick jag i julklapp?
Av min bästa vän Cecilia fick jag en grön palestina sjal och ett julkort med en 100 lapp i och med den ska jag köpa en väska som jag vill ha, med Cissi som sällskap.
Jag fick 500 kr av mina föräldrar plus en skål godis, hemma hos Chris mamma fick jag ett pannband och ett par coola vantar av Katja och Gro (Chris moster och co.), av Chris mamma fick både jag och Chris ett presentkort på Carlings att dela på med 500 kr och så fick vi en 500 lapp extra.
Jag fick även 50 kr på en trisslott av Chris mamma.
Av Chris pappa och flickvän fick jag ett jätte fint halsband som det står "hope" på.
Och till sist av mormor fick jag 200 kr!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0