10 underbara månader

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 10 månader!
Vi var inne i stan idag och kollade runt på det ena och det andra, sen blev det så att han fick shopping sug. Så han köpte jätte fina kläder och en underbart fin klocka, vill också ha en sån (fast en vit).

Nu återstår det 2 månader sen har jag och Chris varit tillsammans i ett helt år och jag är fortfarande lika kär, känner att det kommer hålla länge :)

Älskling

Längtar till julafton
tills den goda maten och när jag får öppna julklapparna från Chris och Cissi, längtar även till när dom får se vad jag har köpt! Kommer bli en underbar stund!

Jag träffade Cissi lite senare idag efter hon hade ätit middag hos sin far. Vi satt ute och pratade som vanligt, finns inte så mycket annat och göra på söndagar, men till slut så blev det så att vi gick hem till Chris för att ta en cigg med honom. Sen så såg det bara hur förjävligt ut där som helst så jag och Cissi började städa och nu kan jag lova att det ser mycket bättra ut. Så det är det här jag har gjort denna söndag. Undra hur nästa blir (förhoppningsvis bättre eftersom att det är jullov då).

Pusssss ♥











Kommentarer
Postat av: Arnold svartneger

ååååååh vad gulliiiiiigt mikaela

2008-12-18 @ 15:07:15
URL: http://www.freemikkis6.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0