Kommer sakna mamma

Imorgon åker min mamma iväg till Tyskland med sin mamma. Fast idag åker hon hemifrån för att sova hos sin mamma innan det bär av till Arlanda.

Hon ska vara där i tio hela långa dagar.

Men hur som helst, jag ska alltså bo bara med min pappa då och jag har ingen aning om hur det ska gå.


Förhoppningsvis så skulle pappa vara borta vissa dagar och det är skönt, då slipper jag honom varenda dag i alla fall.

Jag vet inte vad det är men jag gillar inte att vara ensam med pappa när mamma är borta och man inte kan få tag på henne.


Det finns ingenting man kan prata med min pappa om. Aja, det kommer i alla fall bli jobbigt när mamma åker bort, men jag har fått pengar så jag klarar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0