Vila i frid älskade Dixie!

När detta inlägg publiceras så sitter jag och min familj hos veterinären och tar ett sista farväl av Dixie som kommer att somna in med alla som älskar henne. Hon försökte att kämpa och bli bra från hennes allergi mot foder men det räckte tyvärr inte. Vi har försökt göra allt vi kunnat för att hon ska må bra och vi har tagit hand om henne väl. Jag hoppas att hon har haft ett bra liv här hos oss och att hon vet hur mycket vi har försökt göra för att hon ska må bra!

Dixie kom till oss den 3 maj så det innebär på ett ungefär att vi har haft henne hos oss i 2 månader och vi alla älskar dig så otroligt, du är världens bästa katt, dina tokiga påhitt och bus! Vi kommer att sakna dig i alla tider.. Det finns ingen annan katt som kommer att kunna ersätta dig, du är unik.

Det är en väldigt sorglig dag idag, jag har gråtit sen jag vaknade men det här är det bästa vi kan göra för dig nu, du mår inte bra, du lider, vill varken äta bra, dricka eller kela. Bara viker undan och går din väg.. Jag hoppas att du förstår att vi gör detta för dig! VILA I FRID MITT HJÄRTA! ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias från glada P

Väldigt fint skrivet Mikaela!
Dixie chick var kanske världens finaste katt men hon vet säkert om att hon också hade världens finaste matte, som gjorde allt för henne. Ibland är det bara bättre att släppa taget.
Hoppas du mår bra.

/M

2012-07-05 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0