29 juli 2011

Den här helgen blir lite annorlunda än vad dom brukar eftersom att killen åker iväg med sina föräldrars båt över helgen och jag bestämde mig för att inte följa med. Så jag har inte mycket planerat under helgen men ska försöka se till så att den blir bra iaf.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än, det ser lite små grått ute än sålänge men jag hoppas på att det blir bättre ju mer klockan tickar på. Annars blir det helt enkelt så att man kanske tar en promenad och sedan går hem och myser framför en film och kanske hälsar på Sanna och Henrik ikväll för att se hur dom har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0