Lucia och vår 19 månaders dag!

Ville verkligen se Lucia uppträdandet idag men alltid ska det vara något. Eller hur? Är jätte trött idag, har inte alls sovit bra. Snart åka iväg om ungefär en timme och sedan hoppas jag att allt går hyfsat fort och smärtfritt så att jag kan åka hem och vila igen.

19 hela månader med min Olliver idag! Tänka sig att det går så fort, tiden bara springer förbi. Min käraste kommer hit idag också och myser med mig, ska nog försöka att vara pigg då men som jag känner det nu är jag helt slut. Det kan också bero på att jag är svullen i halsen och lite små förkyld - håller på att jobba bort de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0