Det där med vintern..

Varför blir man så "deppig" så fort vintern kommer, det är jätte störande. Jag tycker att dagarna går hur segt som helst fast dom egentligen inte gör det och vad jag än gör så blir jag inte nöjd över min dag.
------

Jag vill också försöka göra det juligt i mitt rum men jag vet inte hur jag ska få till det, man kanske får en mysigare känsla i kroppen om man lyckas fixa till det. Vi får se hur jag gör.

Andra saker jag har funderat på att göra är att göra om någon klänning, eller liknande, jag har tagit av massa nitar från ett gammalt skärp och funderade på att göra något snyggt av det. Men jag har inte riktigt bestämt mig vilket plagg jag vill experimentera med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0