Fredags mys!

Iförrgår bestämde jag och Cissi att vi skulle äta middag ihop på fredagen.
Vi möttes på vägen och gick till willys för att handla allt vi behövde, blev även lite chips och godis.

Jag hade hand om det vi skulle äta så det blev en gryta med tomater, skinka och kyckling med ris.
Det blev jätte mumsigt och alla var nöjda!
Men det bästa var ändå att jag och Cissi stod i köket tillsammans och lagade maten tillsammans, lyssnade på radion, pratade om allt möjligt. Det var trevligt!
Vi borde unna oss detta lite oftare, för jag vet att vi trivs med det.

Efter maten åt vi lite chips sedan blev det att gå ut en sväng och prata skit!


Kommentarer
Postat av: c

<3! Underbart förutom att jag ser ut som, hej! kom och hjälp mig? :P

2009-11-02 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0