Bah kör!

Good evening my sweet little sunbeams ..

Igår var jag på äventyr med Sofie det var otroligt trevligt!
Har inte träffat henne på hur länge som helst..
Jag var jätte nere igår men hon fick mig genast på glatt humör.
Har svårt att förklara min och Sofies relation, men den finns alltid där.
Vi har varandra hela tiden, men på avstånd.
Och jag har alltid t h e  t i m e  o f  m y  l i f e när jag är med henne.
Ler under hela den tiden vi spenderar tillsammans ♥


Kvällen slutade hemma hos F där jag trivs bra,
SKIP-BO hit och dit!
Jag tänker inte ge mig, jag är bättre på skip-bo.. THAT'S IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0