Tisdagen den 17 mars

Idag var jag i skolan hela långa dagen och det var extremt tråkigt och jobbigt, men jag höll ut eftersom att jag är ledig imorgon. Men tyvärr så ska jag plugga hela dagen så det var ju mycket vila jag fick från skolan.

På eftermiddagen så ringde min pojkvän och frågade om jag ville följa med honom till stan, så jag sa ja och sen åkte vi iväg. Han hittade inte allt som han skulle ha, men det var bra ändå.
Vi stannade till vid en resturang och åt super god mat!

Nu är jag mätt i magen och ska snart gå och lägga mig om det inte finns något tv program som lockar  :)





Snart kommer man må bra igen när våren kommer till vårat kalla land.
Det står i tidningen att våren börjar komma nu och stannar i 13 dygn,
men jag hoppas att den fortsätter så att sommaren kan komma snart, riiiight?

pusseliiepusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0